סיפור ההצלחה של אתר האינטרנט של מעיינות

אתר מומלץ מוצרי מיני בר - של Mwater.co.il

הכתבה הבאה מדברת על סיפור ההצלחה של אתר האינטרנט של מעיינות,

אתר טוב מורכב משילוב של עיצוב ממוקד חווית משתמש ופונקציונאליות המאפשרת לגולש לממש את המטרה שבגללה הוא הגיע לאתר מלכתכילה.

חברת מעיינות מריצה שנים את רבות את אתר הבית שלה בהצלחה מרובה, הסיבות לכך הן מגוונות, החל מהעיצוב הנעים לעין ועד לאפשרויות הקניה המאובטחת וממשק השפות.

כיאה לאתר גדול המציג מוצרים רבים גם באתר זה ניתן למצוא תמונות תצוגה רבות כדי שיהיה ברור לגולש מה הוא רואה מולו - לא עוד קופסאות מוצר אלה תמונות גדולות עם מפרטים איכותיים המסודרים קטגורית שנותנים מידע מקיף על כל בר מים או מוצר נילווה. למרות שזה נשמע כמו ה א-ב של כל אתר - לא כך הם פני הדברים בהרבה מקרים.

השילוב של תצוגה טובה, ממשק משתמש נוח וייעודי וסל קניות גורמים לחוויה המשדרת אמינות המשולבת עם יכולת להשלים את פעולת הרכישה בקלות. התחושה היא שמדובר על אתר ייעודי המתמחה בנושא ברי המים ולא בעוד מוצר שדוחפים ללקוח הפוטנציאלי כחלק ממכלול ענק של מוצרים נוספים.

כמו כן, היצע המוצרים הנילווים ופילוח לקטגוריות ביתיות ועיסקיות נותן תחושה אותנטית שמדובר על מקום שמבין את הנושא גם מנקודת מבט רחבה,

חשוב מכל - האתר מציג מחירים, כך שישנה אינדיקציה לעלות - לא מבצעים אמורפים עם מחיר שהלקוח צריך לחשב בעצמו. בהרבה מקרים ניתנת גם הנחת אתר למזמינים כדי להפוך את נושא ההזמנות למשתלם לגולש.